poniedziałek, 2 grudnia 2013

Spacer - Emilka Kłęk

Wczoraj przyjechała do mnie moja przyjaciółka Alicja, która mieszka w Brwinowie pod Warszawą. Chciałam Alce pokazać moje osiedle Rakowiec. Mieszkam przy głównej ulicy Żwirki i Wigury, więc postanowiłyśmy przejść się do parku, który znajduje się po drugiej stronie ulicy. Park o tej porze roku wyglądał pięknie z drzew spadały kolorowe liście, karmiłyśmy wiewiórki i ptaki. Idąc główną aleją doszłyśmy do cmentarza Mauzoleum Żołnierzy Radzieckich. Wytłumaczyłam Alicji że cmentarz powstał w 1950 roku, zostali tam pochowani żołnierze Radzieccy, którzy polegli w walkach o Warszawę w czasie II wojny światowej. Później postanowiłam pokazać przyjaciółce Górkę Szczęśliwicką na której znajduje się stok narciarski z wyciągiem krzesełkowym i orczykowym. Poszłyśmy też się przejść nad jeziorko Szczęśliwickie. Było tam Mnóstwo wędkarzy ale również kilka osób pływało na kajakach. Wracając ze spaceru Alicja prosiła aby pokazać jej jeszcze „OCH TEATR” znajdujący się przy ulicy Grójeckiej, umówiłyśmy się że następnym razem pójdziemy razem na jakiś spektakl. Wracając do domu pokazałam jej jeszcze skwerek i boisko gdzie spotykam się z moimi przyjaciółmi. Chciałam Ali pokazać jeszcze wiele innych ciekawych miejsc, ale nasz spacer zajął nam kilka godzin i musiałyśmy już wracać. Następnym razem postaram się pokazać Alicji jeszcze wiele ciekawych miejsc na Rakowcu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz